September 22, 2011

Too much freedom makes me sick

Εχεις νιωσει ποτε πως πνιγεσαι απο την ελευθερια? Δεν σε τρομαζει η σκεψη οτι εχεις ολη τη ζωη μπροστα σου? Οτι υπαρχει ενα χαος. Μπορεις να ξυπνησεις και να την αλλαξεις. Η να παιξεις ασφαλη ,χωρις πολλα πολλα. Μπορω να σηκωθω και να παρω τηλεφωνο να ρωτησω για την υποτροφια στο Ανατολια ,στην Θεσ/νικη. Η μπορω να κανω την παπια ,να τελειωσω το δημοσιο λυκειο στην Αθηνα ,οπως ολα τα παιδακια ,και να σπουδασω σε μια σχολη οπως ολοι οι φοιτητες ,και μετα να πιασω μια δουλιτσα και να μενω με την μαμακα μου ,οπως θα κανουν οι περισσοτεροι της γενιας μου. Μα μπορω με ενα τηλεφωνημα ,αν οχι να αλλαξω την ζωη μου ,να αρχισω να την αλλαζω και να μαθω αν γινεται να το σπρωξω προς τα εκει. Ναι ,θελω να παω στο Ανατολια. Θελω να κανω IB ,θελω να φυγω στο εξωτερικο. Ομως τα πραγματα που θα αφησω πισω μου ειναι ...ειναι παραξενα. Αναμεικτα συναισθηματα εχω. Πρεπει να δουλεψω για το μελλον μου αλλα και να ζησω το παρον μου. Με αγχωνει απιστευτα η αλλαγη που εξαρταταια απο εμενα. Νιωθω αυτον τον κομπο στο στομαχι μου και η αναπνοη μου γινεται κοφτη. Ακουω το γερναω μαμα της Τσανακλιδου και νιωθω ετσι. Δεν ειμαι ουτε καν 16 και ομως νιωθω λες και την εζησα την ζωη μου. Εχω πολλες εμπειριες και εχω ζησει πραγματα. Οσο αλλαζονικο και να ειναι αυτο ,νιωθω ανθρωπος. Οι αρχαιοι θεωρουσαν τα παιδια "τινα" και οχι ανθρωπους επειδη δεν ειχαν κατακτησει οσο περισσοτερη γνωση μπορουσαν.
Και ομως ,εγω νιωθω πως οτι ηταν να ζησω το εζησα. Μπορει να μην ξερω να κλινω ρηματα τριτης συζυγιας και να μην μπορω να κανω εξισωσεις για την πλακα μου ,αλλα εχω γνωρισει την ζωη απο την καλη και απο την αναποδη. Εχω σκεφτει την αυτοκτονια ,οχι επειδη ειμαι στενοχωρημενη ,ουτε επειδη ειμαι απελπισμενη ,αλλα επειδη ειμαι ολοκληρωμενη και δεν μπορω να μην ξερω ποτε θα πεθανω. Θελω να ξερω ποτε θα τελειωσει η περιπετεια αυτη. Το πιστευω οτι δεν θα το κανω τωρα ,ειμαι πολυ δειλη και ισως πολυ αισιοδοξη για να αυτοκτονησω. Ομως ,θελω να μπορεσω να το ελεγξω. Στο μελλον ,οταν γερασω ,θελω να το κανω. Δεν μπορω να ειμαι ερμεο του θανατου. Θελω να εχω τον ελεγχο της ζωης μου και του τελους μου.

3 comments:

  1. κι εγω τα ιδια σκεφτομαι... μπορουμε να κανουμε Ο,ΤΙ μα Ο,ΤΙ γουσταρουμε με την ζωη μας. Κι εγω μπορω να κατσω εδω σε αυτο το μονοτονονησι για αλλα 3 χρονια και να τελειωσω το λυκειο (ενω πλυτω) ή να αρχισω να ψαχνω ενα σχολειο στο εξωτερικο και να φυγω του χρονου κι ολας, αν και θα μπορουσα να το ειχα κανει ηδη.Αλλα κολλαω... οπως κι εσυ, δεν ειμαι σιγουρη πως θα ειναι τα πραγματα, αν θα εχω την ορεξη να ασχολειθω τοσο πολυ με αυτο.εδω για τα επομενα 3 χρονια τα εχω ολα ετοιμα, αν θελω να φυγω , θα πρεπει να κανω κι εγω κατι, και ποιος ξερει πως θα πανε τα πραγματα...
    Να πας στο Ανατολια (αν και δεν εχω ιδεα τι ακριβως ειναι), μην σπαταλας ετσι την ζωη σου, και οσο και να σου φενεται οτι την εχεις ζησει την ζωουλα σου, κανεις λαθος.

    ReplyDelete
  2. πως θα πας θεσσαλονικη αφου μενεις αθηνα?
    η ερωτηση μου ειναι γιατι δεν πας σε ενα σχολειο με IB εδω? anyway προφανως αν εχεις την δυνατοτητα να πας θεσσαλονικη, εννοειται να πας :)

    μην ακουω βλακειες ομως! δεν εχεις ζησει τιποτα, δε μπορεις να φανταστεις ποσα ακομη εχεις να ζησεις! ισως εχεις ζησει κατι περισσοτερο απο αλλα παιδια της ηλικιας σου, αλλα να σου πω κατι?
    δεν θα εισαι ποτε ολοκληρωμενη, γιατι κανενας ανθρωπος δεν ειναι. ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ, ΑΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΣΑΙ !
    *Οσο για την αισιοδοξια μου που λες στο προηγουμενο ποστ..eehm NOT!
    ειμαι απο τους πιο απαισιοδοξους ανθρωπους χρονια τωρα, αλλα τωρα τελευταια αντιμετωπιζω περισσοτερα πραγματα με χαμογελο γιατι παλια το εκανα απο υποκρισια, τωρα το κανω απο αναγκη. και ξερω πως καποτε και εσυ θα χαμογελας ετσι..

    ReplyDelete
  3. το σχολειο εχει οικοτροφειο. θελω και το οικοτροφειο ,και το IB και εκει μου φενεται πολυ πιο ευκολο να παρω υποτροφια γιατι στην Αθηνα δεν δινουν φουλ υποτροφιες! (και μονο με ποσοστο δεν βγαινουμε!)
    σιγουρα δεν εχω κανει τα παντα ,αλλα νιωθω σαν να μην ειναι "γραφτο" (?)να κανω και αλλα πραγματα. οταν το ειπα στην κολλητη μου ,μου ειπε πως και αυτη το σκευτεται πως θα πεθανει νεα αλλα θα εχει κανει αυτα που θελει να κανει..
    ευχαριστω για τις απαντησεις σας!

    ReplyDelete