October 13, 2011

Give me reason ,but don't give me choice ,'cause I'll just make the same mistake ,AGAIN.

Ολο τα ιδια και τα ιδια λαθη. Αναρωτιεμαι ,μηπως ειμαι ηλιθια? Συνεχως κανω τα ιδια λαθη. Δεν μαθαινω ποτε! Δεν μπορω να ξεφυγω απο τα ιδια τριπακια μου. Ειμαι ο μονος μου εχθρος ,εγω φταιω για το τι μου συμβαινει ,εγω και οι ηλιθιες αποφασεις μου ,τα πισωγυρισματα. Μονη μου διαλεξα τι εικονα θελω να δειχνω ,μονη μου διαλεξα τους φιλους μου , διαλεξα ποιος θα μου αρεσει ,με ποιον θα ειμαι ερωτευμενη ,με ποιον θα φασωνομαι ,τι θα νιωθω για τον καθε ανθρωπο. Και οταν βλεπω πως αυτο ειναι λαθος ,συνεχιζω ,μα γιατι? Μιλαω μονη μου ,η ισως απλα σκεφτομαι δυνατα. Ειμαι μια ψυχρη κοπελα ,που θα δειχνει τον εσωτερικο της κοσμο σε ελαχιστους και εκλεκτους ανθρωπους. Δεν δενομαι με τιποτα και με κανεναν. Με την πρωτη ευκαιρια ,θα φυγω ,θα αλλαξω σχολειο , θα δουλεψω για το μελλον μου ,θα παω σε ενα ιδιωτικο σχολειο ,θα σπουδασω ψυχιατρικη ,θα μαζεψω χρηματα και θα υιοθετησω ενα παιδι. Δεν χρειαζομαι κανεναν αλλο στη ζωη μου. Αν βρω καποιον αξιο εμπιστοσυνης (που δεν νομιζω) ,τοτε ισως να κανω καποια σχεση ,ισως να συνεχισω να κανω παρεα με καποιους απο την τωρινη μου ζωη η ισως και οχι ,δεν με ενδιαφερει και πολυ ,μπορω και μονη μου. Αυτο ειναι αυτο που θελω να δειχνω ,σωστα? Δεν νομιζω πως στις μερες μας θα πετυχει καποιος αν δεν ειναι λιγο ψυχρος ,λιγο αδιστακτος. Οχι με την εννοια να πατησει επι πτωματων ,αλλα να μην καθεται να τα θρηνει κι'ολας. Θελω πολυ να γινω γυναικα-αραχνη. Ψιλολιγνη ,με γωνιες ,γοβες ,κοκκινο κραγιον ,ατελειωτα ποδια ,ψηλομεση κολλητη φουστα ,ασπρο πουκαμισο ,αυστηρος κωτσος ,επιχειρηματιας. Flawless. Ομως ειμαι τοσο ηλιθια (χρησιμοποιειται ως επιρρημα εδω) ευαισθητη που δεν αφηνω τον εαυτο μου να αναπτυχθει. Δεν ξερω γιατι ενω τα σκεφτομαι ολα τοσο ωραια ,ειμαι τοσο κλειστη οταν αντικριζω τους αλλους. Στην καταληψη παντως ,ειμαι απο τα κυρια ονοματα ,σχεδον καθε μερα παω ,πιο πολυ τα βραδυα ,καθομαι με τους τελευταιους. Εχω γνωρισει τα πιο "σημαντικα" ατομα του σχολειου μου και εγω και η παρεα μου ,ειμαστε τα μονα πρωτακια που καθονται μεχρι τις 1.30-2.00 και κλεινουν το σχολειο. Υπηρχαν κοριτσια που δεν με συμπαθουσαν ,και γενικα "μας" εκραζαν αλλα τωρα πιστευω εχουν φτιαξει οι σχεσεις μας. Συμαπθω ιδιαιτερα μια κοπελα που ποτε δεν συμοαθουσα. Ακομα και με αγορια εχω αναπτυξει καλες ΦΙΛΙΚΕΣ σχεσεις. Καλο ειναι αυτο ,πολυ καλο. Μου αρεσει ενας απο την δευτερα λυκειου που ειμαστε πολυ κοντα σαν φιλοι. Τις προαλλες αντισταθηκα στον Κ. Πηρα τηλεφωνο στο Ανατολια ,αποκλειεται να παρω φουλ υποτροφια γιατι εχουμε περισσοτερο εισοδημα απο οσο θα επρεπε και επισης ,οι βαθμοι μου ειναι πολυ μικροι σε συγκριση με αλλων υποψηφιων. Θα μπορουσα να διεκδικησω μια υποτροφια της ταξεως 25% επι των διδακτρων ομως μαζι με το οικοτροφειο ειναι γυρω στις 20.000 ετησιως ,και προφανως ,δεν τις διαθετουμε. Τωρα ψαχνω στην Αθηνα ,αν και δεν με ενθουσιαζει η ιδεα να μενω εδω. Θα ειμαι διαρκως σε εναν τεραστιο πειρασμο να βγαινω με την παρεα μου ,να πηγαινω βολτες ,να βλεπω τα παιδια απο το παλιο μου λυκειο. Να γιατι. Επειδη δεν ειμαι η γυναικα-αραχνη που θα ηθελα. Τελοσπαντων ,ξεφευγω. Η κατασταση σπιτι ειναι απελπιστικη ,γενικα η κατασταση ειναι απελπιστικη ,με βλεπω να καθομαι να τελειωσω ενα δημοσιο λυκειο ,να πατωσω στις Πανελληνιες γιατι πολυ απλα ,δεν εχω το ειδος ευφυιας που χρειαζονται και να μενω για παντα με την μανα μου. Καθε φορα που σκεφτομαι αυτην την καταληξη θελω να βαλω τα κλαμματα. Δεν μου αξιζει αυτο ρε γαμωτο ,δεν μου αξιζει. Πρεπει να φυγω στο εξωτερικο ,ομως χωρις την οικονομικη ωθηση ,κακα τα ψεμματα ,τιποτα δεν μπορεις να κανεις. Αυριο ,θα παρω τηλεφωνο ολα τα σχολεια στην Αθηνα που κανουν IB να ρωτησω για υποτροφιες και διδακτρα. Θα το παλεψω ως τελους. Συγγνωμη που πια δεν ασχολουμαι οσο θα επρεπε και αντι για κοσμοθεωριες γραφω συνεχως για την ζωη μου. i have neglected you ,but I will eventually repay you. xxx

2 comments:

  1. μα για την ζωη σου πρεπει να γραφεις, για αυτο ειναι το μπλογκ σου.
    καλη τυχη και μην ωθεις τον εαυτος σου να πατωσει. εχεις την θεληση και θα βρεις τον τροπο!
    *αν δεν συμμαζεψεις τον εαυτο σου,ποτε να μην υιοθετησεις ενα παιδι. πρωτα βρες τα μαζι σου (και ξερω πως οταν λες πως θα υιοθετησεις δεν εννοεις τωρα, απλα στο λεω να το θυμασαι :) )

    ReplyDelete
  2. εννοειται ,δεν θελω να καταστρεψω το καημενο το παιδι. μιλαμε για πολυ μακρινο μελλον!

    ReplyDelete